vrijdag 27 mei 2016

Evaluatie blog.


hooi !
Ik vond het heel erg leuk om dit blog bij te houden. Ik vond het soms wel lastig om elke week iets te posten i.v.m. andere vakken die ik moest afmaken, maar hier leer je wel goed van plannen. Ik vond vooral de tekstjes die ik zelf mocht schrijven zonder de recensie of het betoog het leukst. Hierin kon ik kwijt wat ik in het weekend had gedaan etc.
Ik heb van het schrijven van dit blog veel geleerd, hoe ik grote lappen tekst vorm moet geven en hoe ik zinnen op een correcte manier moet formuleren. Ik ben dan ook eerlijk gezegd erg tevreden met het resultaat. Vooral omdat alles wat ik op wilde schrijven er goed uit is gekomen. Ik zat alleen een beetje te worstellen met het betoog omdat ik hier niet zoveel woorden voor had en verder geen inspiratie kreeg. Hier ben ik minder blij mee.
Ik heb zeker een persoonlijke schrijfstijl ontwikkeld door het schrijven van dit blog. Ook heb ik door de blogs van mijn klasgenoten te lezen veel inspiratie op gedaan voor mijn eigen blog. Het reageren op andere blogs vond ik ook leuk om te doen.
Kortom was dit blog dus een leuke ervaring waar ik veel van heb geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten